Monday, September 2, 2013

Clar de inima


Poate ca nimic nu-i alb, poate ca nimic nu-i negru,
Poate-i doar un vis fugar de pe-un sevalet celebru,
Poate viata-i doar un joc, poate tu o simpla muza,
Poate ce-ti spun eu acum e ciudat, dar te amuza;
Poate nu ma recunosti, da’-s acelasi eu, batrane,
Cu aceleasi trasaturi, cu aceleasi glume- bune-
Poate doar acel “ceva” te-a lasat fara suflare.
Poate nu-ti dai seama tu ca in mine arde-o mare:
Mare de idei si vise, aspiratii neatinse,
Poate-o dragoste prea mare ce ma cheama-n departare!
Poate tu nu vezi ca-n ochii-mi arde-o flacara divina
Ce ma-ndeamna spre… lumina!
Hai, nu rade! Ia  aminte:
Nu mai sunt ca inainte!
 Sufletul mi-e inundat de speranta, de iubire- vis ferice, adevarat.
Tot ce vreau sa stii,ei,bine…
Recunosc ca … m-am schimbat!

No comments:

Post a Comment