Monday, September 2, 2013

Cand vei veni...



Inima-mi tresalta in acorduri-nalte
Singura-n tacere, printre mii de soapte
Glasul ti-l aud… el se pierde-n noapte..
Dar te strig-n nestire, vino inapoi!
Ti-ai uitat sarutul pe umerii mei goi…
Fiinta mea te cheama, insa fara voce,
Iar mana-mi tremuranda in zadar incearca sa te mai apuce.
Ai plecat departe, printre nori si stele, dar ceva nu-I bine…
Ochii-ti de migdala inca ma privesc…
Dragul meu, spun sincer, cred ca-nnebunesc.
Te zaresc acum, te apropii-ncet…
Dar stai,ce tii tu in mana? Doar, nu e un buchet…?!
Nu-mi trebuie cadouri, de zeci de ori ti-am zis…
“Dar nu e cadou…” imi soptesti deschis.
“E dragostea-mi, iubito,tie ti-o daruiesc
Si fara alte vorbe…sa stii ca te iubesc.
A mea esti pe vecie, iar eu, iti amintesc
Ca-al tau sunt trup si suflet, pan’-am sa amortesc…”

O raza de lumina imi mangaie bland chipul,
Deschid ochii si privesc in jurul meu nimicul.
Iar ai plecat-oh-, de fapt nici n-ai venit
A fost un vis frumos ce a fugit grabit…
Dar de stau sa ma gandesc mai bine, ceva imi spune
“E prea devreme sa fie prea tarziu, copile…”
Asa ca te astept mereu, mereu, mereu
Si sper ca intr-o zi te voi numi “al meu”…

No comments:

Post a Comment